Dag 10

28 juli 2018 - Kobe, Japan

Gelukkig bleven we maar 2 dagen in okayama, en was het tijd om naar de volgende locatie te gaan; Kobe. Nadat we daar waren aangekomen, brachten we de spullen naar het hostel om vervolgens naar Himeji te gaan.
Hier staat een kasteel wat wel origineel is en een stuk groter dan de vorige 2 kastelen. Zoals het gezegde luid: een foto zegt meer dan duizend worden, is dat hier ook het geval. Er is vrij weinig te zeggen hoe we het kasteel bezochten en hoe het eruit ziet. De foto's geven gewoon een beter beeld.
Wat we niet op foto hebben is dat we een bewaker boos hebben gemaakt door een appel te eten. Verder was het ook smeltend heet, zelfs in de dikke muren van het kasteel waar veel airco aanwezig was.
Na Himeji gingen we terug naar Kobe om daar wat te eten. Dit werd een Thaise restaurant, voor de verandering. Om de avond af te sluiten, gingen we naar de gemeenschapskamer van het hostel waar een heel oude spelcomputer lag. Hier ontmoetten we Francesco; een Italiaanse karate leraar die hier was voor het wk universiteit karate die vervolgens met ons meedeed om zo de avond af te sluiten.